Бінокль BRESSER Topas 7x50 WP - класичний морський бінокль, який, завдяки своїй вазі і стандартному для морських біноклів семикратному збільшення, забезпечує незмінно стабільне зображення, що вкрай важливо при спостереженнях з борту судна. Захищений корпус бінокля забезпечує водонепроникність і достатню ударостійкість. Оптичні поверхні мають багатошарове покриття, що просвітлює, що сприяє передачі значно більш світлого зображення, ніж в біноклях з одношаровим покриттям оптики. Семикратне збільшення даної моделі є оптимальним для світлого і стабільного зображення з великим захопленням по горизонту при спостереженнях з борту хитного на воді судна. Нашийний ремінь зі спеціальними камерами, наповненими повітрям, забарвлений в добре помітний жовтий колір і не тоне у воді. Таким чином, при випадковому падінні бінокля в воду, не важко буде витягувати його і користуватися приладом знову і знову. Втім, явний морський характер бінокля жодним чином не заважає використовувати його і для польових спостережень. Светосильние характеристики дозволять вести спостереження від заходу до світанку. Бінокль BRESSER Topas 7x50 WP має гумове покриття, зручне для захоплення корпусу і відмінно поглинає енергію при невеликих ударах. Бінокль герметизирован по класу IPX6, що виключає попадання вологи всередину корпусу навіть при проливним дощем або випадковому короткостроковому падінні в воду. Кришки об'єктивів надійно прикріплені гумовими пасками до корпусу бінокля, що виключає можливість їх випадкової втрати. Оптичні поверхні покриті багатошаровим покриттям, що знижує до мінімуму віддзеркалення світла від лінз. Призми виконані з оптичного скла BAK4, що запобігає розсіювання пучка світла і формує чітке, рівномірно світле зображення на окулярі. Таким чином, зображення, побудоване оптикою бінокля, максимально ідентично оригіналу. Є можливість для кріплення адаптера штатива, але при цьому збільшенні його використання не обов'язково. Кришки для окулярів і об'єктива, м'яка сумка і спеціальний нашийний ремінь дозволять захистити бінокль від зовнішніх ушкоджень при транспортуванні.