Галузь застосування
Електронасоси свердловинні серії 75SWS призначені для подачі чистої води без довговолокнистих домішок із свердловин із внутрішнім діаметром не менше 85 мм та колодязів. Ідеально підходять для використання у системах водопостачання приватних будинків; поливу садів та городів; системах краплинного зрошення; в тому числі; використанням автоматичних систем підтримки тиску.
Коротка технічна характеристика
Потужність: 950 Вт
Максимальний тиск: 50 м
Максимальна об'ємна подача: 5.4 м³/год
Максимальна глибина занурення: 20 м
Переваги
Застосування двох підшипникових опор ковзання (верхній та нижній) у насосній частині зменшує навантаження на підшипники двигуна
Для з'єднання валу насосної частини та електродвигуна застосовується шліцева муфта з нержавіючої сталі
За рахунок застосування у електродвигуні системи механічних ущільнень; спеціального з'єднання вивідного кабелю забезпечується глибина занурення – 20 м від «дзеркала» води
Застосування маслонаповненої конструкції забезпечує:
- ефективне охолодження обмотки електродвигуна
- додатковий захист від попадання води
- Змащення підшипників
Вбудований термовимикач із «самообігом» забезпечує захист електродвигуна у разі заклинювання або зупинки електронасоса
Обмеження
Рідина, що перекачується: вода або інші рідини; подібні з водою за щільністю та хімічною активністю
Загальна мінералізація води; не більше 1500 г/м³
Показник pH 6; 5-9; 5
Зміст механічних домішок; не більше 50 г/м³
Максимальний розмір часток; не більше 0; 2 мм
Максимальна температура рідини, що перекачується: +35°С
Конструктивні особливості
Патрубок напірний з латуні
Корпус насосної камери з нержавіючої сталі
Колесо робоче – плаваюче; відцентрове; закритого типу; виконано з ацетатної смоли
Фланець перехідний з латуні
Вали двигуна та насосної частини з нержавіючої сталі AISI 304
Гвинти; стягуючі скоби; корпус двигуна та сорочка насосної камери з нержавіючої сталі
Ущільнення торцеве - графіт/кераміка/NBR/AISI 304
Покращено захист двигуна по лінії валу: торцеве ущільнення посилено спеціальною манжетою.
Укомплектований спеціальною муфтою для герметичного з'єднання кабелю двигуна з кабелем електроживлення