Кількість
|
Вартість
|
||
|
Двигун - це пристрій, що перетворює будь-якої вид енергії в механічну. Вони поділяються на первинні та вторинні. Перші перетворять природні енергетичні ресурси в механічну роботу. Другі перетворюють енергію вироблену іншими джерелами. Двигун внутрішнього згоряння - це теплова машина, в якій хімічна енергія палива перетворюється в механічну роботу. Цей двигун дуже широко поширений в транспорті. Поршневий двигун - паливна енергія утворюється за рахунок згоряння палива в замкнутому просторі.
Бензиновий двигун - це вид двигунів внутрішнього згоряння, в циліндрах яких стисла повітряна суміш підпалюється електричною іскрою, тут варто зауважити, що займання відбувається головним чином за рахунок високої температури. В даному типі двигунів управління потужністю трапляється за рахунок регулювання потоку повітря, головним чином за рахунок дросельної заслінки.
До одного з видів дроселя відноситься карбюраторних дросельна заслінка, яка регулює надходження горючої суміші в циліндри ДВС - двигунів внутрішнього згоряння. Робочий орган - це, головним чином, пластина, яка закріплена на поворотній осі, яка, в свою чергу, поміщена в трубу і в якій протікає регульована середу.
Бензинові агрегати, в широкому асортименті представлені в магазині in-green.com.ua. Тут Ви зможете детально ознайомитися з технічними характеристиками обраної Вами позиції, і купити його.
Дизельний двигун працює за рахунок запалення палива від стиснення розігрітого повітря, тобто робоча суміш запалюється за рахунок високого тиску. Він працює на дизельному паливі, яке в народі називають «солярой». Головними його перевагами є дешевизна діз.топліва, а також можливість експлуатації протягом тривалого часу.
Цей тип двигуна використовують для приводу стаціонарних силових установок, на рейкових, наприклад: тепловози і безрейкових наприклад: автомобілі, вантажівки, автобуси, транспортних засобах, самохідних машинах, наприклад: трактори і в суднобудуванні - головні і допоміжні двигуни.
Стереотипи про дизельних двигунах:
У наш час дизельні двигуни з системою турбонаддува функціонують набагато ефективніше, ніж їх попередники, а іноді затьмарюють навіть бензинові, без турбонаддува і з таким же об'ємом двигуна.
Неправда. Якщо дизельний працює голосно, це говорить про неправильну експлуатацію і потенційних несправності. Якщо ж все нормально і справно, то такий агрегат буде працювати лише трохи голосніше, ніж бензиновий - помітити це Ви зможете на холостих обертах.
Той період, коли дизель коштував набагато дешевше бензину, давно «канув у Лету». На сьогоднішній день різниця в ціні палива дорівнює 10-30%. Економія відбувається головним чином за рахунок більш високого ККД в дизелях. Плюс до всього, споживання палива - менше майже на 30%. Зауважте, що термін служби цього двигуна становить 400-600 тис.км., що набагато більше терміну служби бензинового "движка". Вартість ремонту і запчастин для дизельних двигунів також трохи вище. Однак, при правильній експлуатації витрати на утримання дизельного генератора не набагато перевищуватимуть ті ж витрати тільки на бензиновий двигун.
Якщо була проведена підготовка до зими і експлуатація здійснюється правильно, проблем виникнути не повинно. Він буде заводитися при будь-яких кліматичних умовах без передпускового розігріву.
Ще в 2005 році в дизельні моделі намагалися заливати метан і треба сказати, що не без успіху. На сьогоднішній день абсолютно прийнятним варіантом вважається використання газодизеля на пропані.
Підсумуємо:
- Дизельний - повільно працює;
- Від нього шуму;
- Він більш економічний ніж бензиновий;
- Буває складно завести в мороз;
- Неможливо переробити і використовувати більш дешевий газ в якості палива.