Укр
Каталог
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Мотоцикл SP200R-25B

Модель 316408
Немає в наявності
41 246 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Характеристики
Модель 316408
Тип гарантії от производителя
  • Самовивіз: безкоштовно;
  • Відділення "Нова Пошта" Київ, Україна: по тарифам перевізника
  • При отриманні замовлення;
  • Безготівковими для фізичних або юридичних осіб з (купити з ПДВ);
  • Кредитною карткою, Apple Pay, Google Pay;
  • Криптовалюта (USDT, Bitcoin, Litecoin);
  • Простий Вексель (три платежі рівними сумами)
  • Гарантія від виробника від 1 до 3 років (уточнюйте);
  • Обмін / повернення товару протягом 14 днів;
Опис мотоцикла SP200R-25BSPARK SP200R-25B - мотоцикл з сучасним дизайном і технічними характеристиками. SP200R-25B можливо експлуатувати як на асфальтовому покритті, так і на грунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з підведеною і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу. Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеподібної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом. Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічною форми, вбудованим в обтічник сидіння. Чудово себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанний двигун моделі 164FML, має потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об / хв. Максимальний крутний момент - 7,0 Нм при 5000 об / хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км / год, а часом і швидше. Запалювання електронне, CDI. Охолодження - повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо - неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла - напівсинтетичне моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів. Трансмісія і ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска - маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска - перевернутого типу. Коробка передач п’яти швидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в масляній ванні. Переднє гальмо дисковий, гідравлічний, задній - барабанний, механічний. Нові регульовані газомасляної амортизатори для заднього колеса з кручений пружиною змінного кроку і ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. П’ятиспицеві колеса - легкі і міцні одночасно - покращують і без того непогану динаміку розгону. Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-який автозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас все-таки є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію. Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виконано в мотосервісі або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25В - невибаглива і надійна «робоча конячка», але при цьому вельми зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору